Spørgsmål og svar

Har du andre spørgsmål til Private Car Care, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 25 28 66 60 eller email kontakt@privatecarcare.dk

Skjult
Er der binding på jeres abonnementer?

Nej, ingen bindinger. Du kan frit opsige dit abonnement uden at skulle betale for flere perioder end den, du allerede har betalt.

Ved særtilbud kan der forekommer binding. Dette vil være skiltet ved køb.

Er der et maks. tidsforbrug pr. bil?

Nej, vi rengører bilens kabine til den er helt ren, og du er tilfreds – uanset hvor lang tid det tager.

Kan jeg dele abonnement med mine naboer?

Nej. Vores abonnementer er bundet til kun de biler, du har betalt for. Vi rengør gerne dine naboers biler også, men kun hvis de selv betaler.

Bilrengøring både ved min arbejdsplads og hjemme?

Ja, ja da, du kan få rengjort din bil både ved din arbejdsplads og din hjemmeadresse. Du skal dog selv ændre adresse på din konto. Ring til Jakob på tlf. 25 28 66 99, så fortæller han dig, hvordan det hele hænger sammen.

Hvad hvis bilen er meget beskidt?

Hvis bilen er så beskidt at den kræver en ekstraordinær indsats kan vi i sjældne tilfælde blive nødt til at genbesøge opgaven. 
Ved fjernelse af biologisk affald (opkast, hundelort o.lign.) vil der blive fremsendt en ekstra regning.

Er hundehår et problem?

Nej, intet problem. Vi kan ikke garantere, at hver eneste lille hår er fuldstændigt forsvundet fra bilen, men vi kan fjerne det meste fra din kære firbenede ven.

Kan jeg ændre min adresse?

Ja, selvfølgelig! Du kan ændre adresse på “min konto” ved at klikke på “adresse”. Husk blot at gøre det inden din booking – så ved vi, hvor vi skal køre hen.

Er der tilfredshedsgaranti?

Ja! Hvis du mod forventning skulle spotte fejl eller mangler, står vi altid klar til at udbedre din reklamation hurtigst muligt.